128-encryption

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 19:55:55 MET DST

Hi,

1. Jakie szyfrowanie ma obecnie NC/2 4.61 US? Czy mogę pobrać i skąd?

Moja przeglądarka ma (miała?) 56 bitowe.

2. Czy da się jakoś rozpoznać założenie "fortyfikacji" (via fortify.exe)?

Po ufortyfikowaniu nie mam pojęcia, About:bldlevel dalej podaje
poprzednie dane.

3. Czy da się oszukać serewer bankowy, który domaga się Sylaby Comm 4.7?
I jak???

Ostatnie pytanie jest najważniejsze! Na razie wstrzymam się z opluciem
Banku i jego tam Dyrektorów Technicznych za dyskryminowanie użytkowników
innych platform systemowych:

"(...)
Bardzo mi przykro ale standardy jakie przyjęliśmy to :
Internet Explorer min 4.01 zalecane 5.0
Netscape Navigator (Sylaba) w wersji 4.7
Nie jesteśmy w stanie zapewnić właściwego działania naszego (piii.....)
na przeglądarkach innych niż wymienione (bądź w niższych
wersjach ).
(...)"

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

E-mail ... warpman_at_priv5.onet.pl, warpman_at_poczta.fm
Warpowisko/2 CD-ROM ... http://www.republika.pl/warpman
SIP Projects Cradle ... http://www.ia.amu.edu.pl/warpman
SETI_at_Home - 172 WUs done .... http://www.setiathome.pl
PGP Public Key w zamian za list z Subject = 'Req PGP Key'