smbmount nie działa (do Warpa)

Autor: Bartek Rajwa (bartek_at_mol.uj.edu.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 13:50:58 MET DST

Problem jak w temacie. Z kernelem 2.2.16 Linuxa nie działa poprawnie
smbmount, ale tylko w przypadku OS/2 Warpa!

Pytałem na grupie Linuxowej - nikt nic nie wie. Może tu będzie ktoś, kto
używa zarówno OS/2 jak i Linuxa?

Podczas montowania katalogów eksportowanych przez OS/2 Warp dostaję
następujący komunikat:

# mount -t smbfs -o username=xxxx,password=xxxx //warp/f /mnt/warp

smbfs: protocols older than NT1 are not suppported mount.smbfs: ioctl
failed, res=-1 Could not umount /mnt/warp: Device or resource busy

Tak się dzieje zarówno gdy używam skompilowanego przez mnie kernela 2.2.16
jak i binarnego upgrejdu z Mandrake'a. W przypadku poprzednich wersji
kernela nigdy nie miałem takiego problemu.

Co należy zmienić w ustawieniach kompliacji by było jak dawniej? Może
jakiś patch? Szukałem w opisie do 2.2.16 czy się coś zmieniło odnośnie
smbfs, ale nic nie znalazłem...

Bartek Rajwa

--
bartek_at_mol.uj.edu.pl
``Does anybody else find irony in the fact that Bill Gates says he's