Re: OS/2 i zarzadznie pamiecia

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 16:42:00 MET DST

On Tue, 4 Jul 2000 11:55:10 +0200 (MET DST), Grzegorz Szyszlo wrote:

>Ja jeszcze dodam, ze OS/2 bardzo dobrze sobie radzi ze swapowaniem
>pamieci.
>w odroznieniu od windowsow, lecz podobnie jak linux i wiekszosc unixow,
>potrafi wyswapowac fragment danego spojnego bloku pamieci. os/2 dosyc
>dobrze
>zarzadza swapowaniem, tak ze nie widze potrzeby by byla koniecznosc
>wymuszania trzymania blokow pamieci ciagle w ram dla aplikacji
>uzytkowych.

Co do swapowania sie nie zgodze, bo to, ze Swap rosnie przy wlaczeniu jakiegos
programu, a po jego zamknieciu nie spada, albno spada ale nie do stanu z przed
otwarcia jest u mnie problemem od niepamietnych czasow :(

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: : 0d 20h 18m 42s 773ms (en).