Re: OS/2 i zarzadznie pamiecia

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 12:51:37 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Jest taka możliwość lecz tylko z poziomu sterownika.

Ja jeszcze dodam, ze OS/2 bardzo dobrze sobie radzi ze swapowaniem
pamieci.
w odroznieniu od windowsow, lecz podobnie jak linux i wiekszosc unixow,
potrafi wyswapowac fragment danego spojnego bloku pamieci. os/2 dosyc
dobrze
zarzadza swapowaniem, tak ze nie widze potrzeby by byla koniecznosc
wymuszania trzymania blokow pamieci ciagle w ram dla aplikacji
uzytkowych.

dochodza oczywiscie potencjalne problemy ktore ty wymieniles (przemek),
czyli ramu szybko by zabraklo na inne zadania, co by znacznie zwiekszylo
swapowanie pozostalych blokow ramu.