Programowanie

Autor: Krzysztof Pawłowski (krzysp_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 22:31:13 MET DST

Dobry wieczor!

Moze to nic nie znaczy, ale chcialbym wyrazic swoje pozytywne
zdziwienie OS/2. Otoz od czasu do czasu zdarza mi sie programowac
w DOS'ie. Uzywam kompilatora Watcom. Rownie czesto (a moze i czesciej)
zdarza mi sie zle alokowac pamiec, zle przypisaywac adres pamieci Video
itd.
Otoz pracowalem na Linuxie, linux nie przezywa czegos takiego.
Pracowalem na
Windows 98, dostaje czarny ekran i troche kreseczek. Nie robilem tego
jeszcze
na NT. Ale dopiero na OS/2 spotkalo mnie cos dziwnego. Dostalem
komunikat
o bledzie i system wrocil do normalnej pracy! Nie trzeba bylo niczego
restartowac!
Tak mnie to scielo, ze musialem cos takiego napisac ;))

A propos, czy ktos zna moze dobry edytor, taki ktory podswietalby slowa
kluczowe,
ktorego mozna by odpalic z prametrami skoku do odpowiednej linii???

Pozdrowienia,
Krzysztof Pawlowski

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl