Re: Problem dyskowy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 18:30:03 MET DST

On Mon, 3 Jul 2000 17:24:13 +0200 (MET DST), Hubert wrote:

>Co moze byc przyczyna takiego dziwnego zachowania sie dysku:
>jest kopiowany zwawo duzy plik ((arj, w FC) i w pewnym momencie
>przesuwajaca sie beleczka staje na dosc dlugo, dysk sie kreci (lampka
>swieci), po pewnej chwili rusza dalej. Po czym plik testuje, arj
>wyswietla kolejne pliki i status procentowy, dochodzi gdzies do tego
>samego miejsca i znow dlugo czeka (procenty sie nie przesuwaja), po
>dluzszej chwili rusza dalej. I tak jeszcze w kilku miejscach. Tak jakby
>dysk musial powstrzymac system, ktory cierpliwie oczekuje na dalsze
> [...]
Moze byc cos z jakimis buforami, tzn. ktorys z nich moze ci sie zapychac. Ale nie znam
sie na tym, wiec nie powiem...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: : 1d 4h 53m 19s 500ms (en).