Re: FAT

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Sat 01 Jul 2000 - 09:17:40 MET DST

On Thu, 29 Jun 2000 18:20:45, Krzysztof =?iso-8859-1?Q?Paw=B3owski?=
<krzysp_at_polbox.com> wrote:

> Czesc!
>
> Z gory powiem, ze jestem glupi. Kiedys instalowalem OS/2 na komputerze
> Pentium II, korzystalem z HPFS. Potem zapragnolem zainstalowac OS2 na
> nieco wolniejszym sprzecie, ktory tyle byl wolniejszy, ze mial bardzo
> stary dysk. I coz? Po prostu nie da sie na tym pracowac... Czy moze
> instalacja na partycji FAT bylaby optymalniejsza? Czy trzeba instalowac
> wszystko od poczatku? Moze mozna zmienic FAT na HPFS? Probowalem tego w
> Partition Magic, ale tam mozna zmienic tylko FAT na HPFS, a nie
> odwrotnie? Moze jest jakis sposob???

> [...]

Jeśli dobrze zrozumiałem to chcesz zmianić HPFS na FAT, tak? Jeśli tak
to chyba nie ma innego sposobu jak przeinstalowanie, lub skopiowanie
zawartości dysku na inną partycję (polecenie xcopy c:\ d:\ /h /o /t /s
/e /r/ v). Następnie należy sformatować partycję na FAT i ponownie
wykonać xcopy (w przeciwnym kierunku oczywiście).

P.S. HPFS zajmuje w pamięci nie więcej niń 2MB na cache i ok. 300KB na
sam system plików, więc jeżeli nie używasz 386 z 8MB ram to nie
powinno być różnicy pomiedzy FAT a HPFS (poza tym, że HPFS jest
szybszy).

pOSdrowienia

Dominik Czechowski