Plik asf i inne

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 13:24:35 MET DST

Witam :-)
        Ostatnio wrócił problem odtwarzania plików o dziwnych jak na OS/2
formatach. Tak sobie siedzę i myślę czy nie potrafilibyśmy grupą opracować
oprogramowa pozwalającego odtwarzać takie pliki. Oczywiście należy zdobyć
opisy formatów plików, algorytmy decompresji i posiadać wiedzę
nt. multimediów w OS/2. Każdy, kto czuje się na siłach mógłby zająć się
jednym ze sposobów kompresji, w szybkim głosowaniu wybralibyśmy
koordynatora projektu, kogoś kto napisał by okienko do odtwarzania jak
mielibyśmy już motor oprogramowania.

Mam nadzieję, że temat ten zostnie życzliwie przyjęty i uda się
proponowany projekt zrealizować w szybkim czasie zamiast narzekać, że OS/2
nie potrafi tego czy też tamtego.

Życzę miłego dnia i owocnych rozważań :-)

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|* * * *ap_at_zt.koszalin.tpsa.pl ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl* * * * *|
|--------Zakład Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|