Re: Problemy z Warp Serverem- długie

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Wed 28 Jun 2000 - 10:50:28 MET DST

On Tue, 20 Jun 2000 13:29:41, domcio_at_zt.krakow.tpsa.pl (Dominik
Czechowski) wrote:

> Witam,
>
> Od jakiegoś roku używam WSeB w sieci razem z Win95, NT40, oraz
> Warpem 4. Nigdy nie było z tym problemów. Oczywiście po zainstalowaniu
> IBM primary logon client dla win95/NT. Niestety dzisiaj, próbując
> skorzystać z dysku udostępnionego na NT okazało się, że mój serwerek
> nie widzi komputera z NT w swojej domenie. Okazało się, że usługa
> browser nie jest uaktywniona - więc ją wystartowałem. Po chwili
> komputer się pojawił, niestety nie mogłem zobaczyć jego zasobów. Oto
> co otzymałem (\\bazy to komputer z zainstalowanym NT):

> [...]

Wiem, że to głupio odpowiadać na własny post, ale ponieważ znalazłem
rozwiązanie to pomyślałem, że je przedstawię.

Problem zrozumiałem lepiej gdy za radą znajomego administratora NT
(certyfkowanego- nie jakiegoś leszcza) stworzyłem osobnych
użytkowników dla każdego z podłączonych komputerów. Do tej pory 3
komputery logowały się z tym samym userem. Okazało się, że identyczny
problem pojawił się nagle na tych trzech kompach, które do tej pory
wchodziły na tego samego użytkownika. Wyszło na to, że NT workstation
tak naprawdę nie weryfikuje użytkowników na serwerze domeny, lecz
lokalnie, więc aby mieć dostęp do zasobów komputera NT, niezbędne jest
wykreowanie na NT kont u