Problemy z Warp Serverem- długie

Autor: Dominik Czechowski (domcio_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Tue 20 Jun 2000 - 15:29:41 MET DST

Witam,

   Od jakiegoś roku używam WSeB w sieci razem z Win95, NT40, oraz
Warpem 4. Nigdy nie było z tym problemów. Oczywiście po zainstalowaniu
IBM primary logon client dla win95/NT. Niestety dzisiaj, próbując
skorzystać z dysku udostępnionego na NT okazało się, że mój serwerek
nie widzi komputera z NT w swojej domenie. Okazało się, że usługa
browser nie jest uaktywniona - więc ją wystartowałem. Po chwili
komputer się pojawił, niestety nie mogłem zobaczyć jego zasobów. Oto
co otzymałem (\\bazy to komputer z zainstalowanym NT):

X:\>net view \\bazy
NET3502: OS/2 error 5 has occurred.
SYS0005: Access is denied.

Jeżeli jednak próbuje wejść na niego przez folder
(connections->network->file&print...) dostaję okienko z informacją, że
wymagane jest zalogowanie się do tego komputera. I tak:

1. logując się z uprawnieniami administratora domeny dostaję SYS0005
2. logując się jako administrator NT dostaję NET2200: This requester
is already logged on to the local area network

Ktoś wie o co chodzi? Jeszcze wczoraj wszystko działało normalnie!!!

P.S. Oczywiście pod NT dałem pełną kontrolę nad zasobami dla
wszystkich. No i oczywiście w przeciwnym kierunku nie ma problemów
(tzn. NT widzi i używa zasobów serwera)

P.S. 2 Nie mogę zainstalować poprawnie IBM Neighborhood Browser
Enabler for OS/2 Warp Server z Software Choice. Usługa browser nie
chce działać. Po odinstalowaniu (i usunięciu śmieci zostawionych przez
instalator) browser uruchamia się normalnie (browser.exe ma również
nowszą datę).

Niestety problem pozostaje.

Uff.....

Mam nadzieję że jasno to opisałem. Liczę na waszą pomoc :)

Dominik Czechowski