Re: Dwie karty sieciowe ....

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 11:39:48 MET DST

On Mon, 26 Jun 2000 14:22:38, jkowal_at_um.szczecin.pl (Jurek Kowalski)
wrote:

> Rzucilem wzrokiem na zainstalowany pakiet NetFinity
> (darmowo oferowany przez IBM dla OSa, sorry nie pamietam URLa :(
> i tam w SysInfoTool->AdapterInfo->EthernetContr
> jest PCI Bus Number.
> Przypominam tez sobie, ze ktorys z konfiguracjnych programow 3Coma
> tez podawal nr slota.
> Nie wiem czemu zagranicznicy mieli z tym problem :)

Prawdopodobnie wymaga jednak karty "zainstalowanej w systemie", nie ?

> Tu chodzi raczej o to, ze niektore parametry trzeba podawac w czasie
> konfigiracji MPTSa, a innych nie trzeba.
> I MACa musimy podac dla IPXa, bo nie bedziemy mieli dostepu do Netwaru.
> Nawet w przypadku jednej karty sieciowej. :(
>
> Dla pojedynczej karty chyba lepiej nic nie podawac, wtedy inna karta
> tej samej marki ale np. z innym adresem bazowym bedzie chodzila
> bez rekonfiguracji.
>
> Jurek.

No więc mam dwie identyczne karty i jeżeli działa tylko jedna to jest
cacy, ale dwie ? - niestety. Na szczęście udało mi się już wyłączyć
kartę zintegrowaną na płycie - okazało się, że niezbędne jest po
wyłączeniu jej w BIOSie ponowne pełne rozpoznanie sprzętu- inaczej OS
wciąż będzie ją widział. Jeżeli "znika" mu jedna karta to
automatycznie przechodzi na drugą. Na szczęście sterowniki w czasie
inicjalizacji pokazują numer slotu PCI, adres IO i numer IRQ. Spróbuję
teraz uruchomić obie karty mając dane wyświetlane przez każdą z
osobna. Zamelduję o postępach.

Pojawił się natomiast inny problem: w czasie startu 2 razy dostaję
błąd: SYS2068: 2 messages were lost.
O co chodzi ?

pOSdrawiam

Dominik