Re: Dwie karty sieciowe ....

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Tue 27 Jun 2000 - 11:32:00 MET DST

On Mon, 26 Jun 2000 13:09:21, Wojciech Smagowicz
<wojtek_at_cyber.olnet.com.pl> wrote:

> Polecam dosowy (nie OS-DOS :-(( ) HwInfo - podaje wszystko o
> wnętrznościach kompa
> http://www.hwinfo.com

Chyba, że się ma firmowy komputer i w czasie POSTa widzę jedynie
śliczne logo producenta :((

> To jest wypisane na kartach 3com-a i innych zazwyczaj też.
> program diagnostyczny/konfiguracyjny od danej karty to musi podać.
> Czasem to się nazywa: Network Adress
> np. na 3com ma to napisane na karcie EA=005004f7afb5
> Jest to unikalny numer karty - w zasadzie nie jest możliwe powtórzenie
> go.

To wiem, jak się ma 3 com'a to nie ma sprawy, ale chodzi mi o zasadę
..

Natomiast co do programów diagnostycznych to nie widziałem takiego,
który podawałby numer slota PCI.

Dominik