Re: Dwie karty sieciowe ....

Autor: Jurek Kowalski (jkowal_at_um.szczecin.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 13:54:24 MET DST

Dominik Czechowski wrote:

> Właśnie próbuję (od dłuższego czasu) zainstalować dwie kary sieciowe

Najlepiej miec dwie rozne karty.

> informacje jak np. nr. slotu PCI, PCI BUS Number (co to ?),

Czytalem jak fachowcy godzinami trafiali w te numery,
metoda try+reboot+error.

W czasie POSTa numery slotow PCI powinny pokazac sie przez kilka sekund
na ekranie. Wyjmujac i zmieniajac karty mozna wpasc na to, ktora
karta ma ktory numer.
Bez rekonfigiracji MPTSa.

> a nawet adres MAC karty !!!!

To tylko wtedy, kiedy uzywasz IPXa, (tak jak i ja uzywam).

> Mam dwie identyczne karty: 3COM 3c905B-TX 100MB/s jedna zintegrowana
> na płycie, druga na osobnej karcie.

Tu Ci nie zazdroszcze. Moje osobiste doswiadczenia z 3c905B sa zle.
Doskonale sa za to z 3c905C i jeszcze lepsze z 3c595.

Aczkolwiek niektore 3c905B chodzily pod OSem miesiacami, ktores
z pierwszych serii i z innej fabryki niz te ostatnie. Pod NTkami bylo to
samo.
Nie sprawdzalem najnajnowszych driverow, bo jestem zrazony.

Jesli nie musisz miec drugiej 100 to wstaw 3c509
i nie bedziesz mial zadnych problemow.

BTW, w niektorych maszynach mam po trzy karty sieciowe,
OS pracuje z tym OK.

Jurek.