Dwie karty sieciowe ....

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Mon 26 Jun 2000 - 13:07:57 MET DST

Witam,

  Właśnie próbuję (od dłuższego czasu) zainstalować dwie kary sieciowe
pod Warpem. Okazało się, że jest to nieprzeciętny problem. Niby można,
ale z tego co wyczytałem w readme/helpach należy podać takie
informacje jak np. nr. slotu PCI, PCI BUS Number (co to ?), a nawet
adres MAC karty !!!!
Skąd ja mam to wszystko wiedzieć ?!
To miał być Plug and Play, a nie Plug and Pray! Aż dziwne, że te
informacje nie są mu potrzebne gdy ma tylko jedną kartę.

Pierwszy raz w życiu naprawdę się wkurzyłem na OSa :[[
Mam nadzieję, że to tylko moje niezrozumienie tematu. Może ktoś ma
doświadczenia z dwoma kartami sieciowymi. Oto co robię:

Mam dwie identyczne karty: 3COM 3c905B-TX 100MB/s jedna zintegrowana
na płycie, druga na osobnej karcie. Dopóki działa tylko ta na płycie
wszystko jest OK (poza tym, że wyłączenie jej w BIOSie nic nie daje -
OS wciąż ją widzi). Jeżeli jednak dołożę drugą kartę (oczywiście
konfiguruję ją w MPTSie) to przestaje widzieć obie karty. Nie wiem
gdzie zapisuje informacje konfiguracyjne, bo z poziomu MPTS'a je
pamięta, ale plik .NIF jest tylko jeden...

No cóż tak to wygląda, ma ktoś jakiś pomysł?

Dominik Czechowski