Re: WarpTech

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 23:42:10 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:
> =

> On Fri, 16 Jun 2000 20:51:40 +0200 (MET DST), Rafal Szymczak wrote:
> =

> [...]
> =

> Czy mi si=EA wydaje czy to Ty by=A0e=14 na WarpTechu? Je=14li tak, to m=
=F3g=A0by=14 nam pokr=F3tce
> stre=14ci=E6 co by=A0o wa=BFnego?
> =

A juzci za ja. Zostalem poproszony zeby sie troche powymadrzac, wiec
przy okazji zaliczylem kilka sesji.

Nie wiem co kto uwaza za wazne. Ja osobiscie inresesowalem sie sesjami
na temat programowania i "odpluskwiania" i uwazam ze warto bylo je
zobaczyc.

Ogolnie bylo to w miare udane przedsiewziecie, choc finansowo
organizatorzy cieszyc sie beda jak wyjda na zero. Liczyli na okolo 300
osob, a przyszlo ok. 200. Pomimo ze bylo to w czasie dlugiego "lykendu",
to koszty przyjazdu zniechecily na pewno spora ilosc potencjalnych
uzytkownikow. Zwlaszcza, ze robienie czegos dla OS/2 nie nabija kieszeni
nikomu zbyt duza iloscia zielonych.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *