Re: Dziwne zachowanie hdd !

Autor: XXX (kubakj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 21:11:24 MET DST

Użytkownik Wojciech Smagowicz <wojtek_at_cyber.olnet.com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:394BCB67.A00F3CB2_at_cyber.olnet.com.pl...
> XXX wrote:
> [ciach]
Problem
> To nie zależy od systemu.
> Najprawdopodobniej jest problem z zasilaniem dysku - spróbuj włączyć
> komputer ze zdjętą obudową i poruszać kablami zasilającymi dyskiem; w
> którymś momencie własnie nastąpi zatrzymanie dysku a następnie ponowny
> start. Sprawdź DOKŁADNIE jak wtyczki siedzą w gniazdach dysków. W razie
> potrzeby można trochę zwęzić tą rurkę, która jest wewnątrz wtyczki. Nie
> powinno się zasilać dysków z użyciem kabelka przedłużającego
> wyprowadzonym z zasialniem wentylatorka - każde złącze może dawać takie
> [...]

ale jak nie mam zainstalowanego os/2 to takie cos sie nie dzieje ? wiec
czemu tylko przy os/2 tak sie dzieje ? pewnie dlatego ze cos z dyskami :
1)29 gb - moze za duzy i nieobsluguje
2)11 gb - moze tez zaduzy

co mozebyc przyczyna ?