Re: DOS i dostŕp bezpoÂredni do portu COM

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 15:29:12 MET DST

Wojciech Smagowicz wrote:

> Potrzebuję pod <powstań>Jedynym Właściwym Systemem </powstań>
> używać programatora do EPROM-ów podłączanego poprzez port COM. Program
> obsługujący to użądzenie jest oczywiscie stworzony dla DOS-a. Czy jest
> możliwe używanie go pod OS/2?

tak. mi np. dziala program TERM90.EXE z Norton Commander 4.0 .
Ten program bezposrednio komunikuje sie ze wskazanym portem COM,
sterujac
modemem. sluzy do otwierania sesji terminalowych na laczach szeregowych.
Dziala mi bez zarzutu. wazne jest, by dla sesji dos ustawic wylacznosc
na obsluge portu COM po to, by nic sie w transmisje nie wcinalo, nawet
gdyby bardzo chcialo.