Re: DOS i dostęp bezpośredni do portu COM

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Jun 2000 - 14:15:35 MET DST

> używać programatora do EPROM-ów podłączanego poprzez port COM. Program
> obsługujący to użądzenie jest oczywiscie stworzony dla DOS-a. Czy jest
> możliwe używanie go pod OS/2?

Co prawda nie mam w tym (w COMach) doswiadczenia, ale nie widze problemu.
Oczywiscie trzeba troche poustawiac (jest co ustawiac), ale da sie. Chyba,
ze ktos ma inne zdanie (bo ma w tym doswiadczenie). W kazdym badz razie
kiedys laczylem sie przez COMa programem DOSowym i nie bylo problemu.

                        Pozdrawiam
                            Hubert

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-os-os2
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-os-os2/