Re: wyciaganie czestotliwosci w ET 6000

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 05 Jun 2000 - 19:38:11 MET DST

Adam Płaszczyca wrote:

> S# montowało 'monitor' typu S3-full card capabilities....

Zajrzalem do mirrora atrend na tch. sa nowe drivery. cos tam pisza
o roznych rzeczach, i ze trzeba odpalic svga.exe i cos tam jeszcze.
moze wyciagnie wyzsze czestotliwosci :) bo ja mam akurat typ
karty et6000 z podwyzszona czestotliwoscia pracy. w sumie jest to
cos w rodzaju pre et6100. zobacze co z tego wyniknie :)