Re: duzy dysk ciag dalszy

Autor: MIchal Koslinski (kozzy_at_mkr.net.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 10:08:11 MET DST

On Fri, 2 Jun 2000 08:45:58 +0200 (MET DST), Jan Gromadzki wrote:

>Czy aby istotniejszym parametrem nie jest ilo cylindr w - teoretycznie
>powinien si instalowa je li jego partycja nie przekracza 1024 cylindra.
>Jak to wła ciwie z tym OSem jest?

z mojego doswiadczenia wynika, ze nie chce sie instalowac wlasnie powyzej tego
cylindra. co wiecej, nadal nie wiem jak zainstalowac go na calej partycji 13Gigowej. po
uaktualnieniu dyskow instalacyjnych faktycznie caly hdd jest widoczny, ale tylko tyle.

pytanie, dlaczego powieniem instalowac systemu na partyjach powyzej 2.XGB?
(pytanie do dobrawki :) )

kozzy