Kupno OS/2 w www.ebay.com

Autor: Adi Cherlyson (grzesj25_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 08:56:48 MET DST

Witam OeSiarzy dzilelonych zawsze przez 2 ;-)

Mam pytanie, czy ktos ma do sprzedania os/2 Merlin UK, ale z gory wiem ze
nikt o zdrowych zmyslach nie sprzedaje tak znakomitego systemu ....

Wiec mysle sobie tak , czy by nie kupic os/2 w www.ebay.com , nie moglem
oczom uwierzyc jest aktualnie do sprzedania os/2 Merlin z BonusPack i innymi
dodatkowymi programami, wszystko ladnie zapakowane w blekitne pudelko za
jedynie UWAGA !!! 88 zielonych .
A jak sie pytalem w TCH Systems za ile maja Merlina odpisali mi ze za $358
(bez znizek dla studentow bo juz jestem absolwentem polibudy)

I mam zapytanie, czy ktos z Szanownych grupowiczow mial do czynienienia z
aukcjami internetowymi, z tego co wiem to trzeba sie zarejestrowac i po
wygranej aukcji na dany produkt dostaje sie adres goscia i juz z nim sie
ustala co i jak czy kasa ma byc przelewem itp.
Nie wiem jaki jest koszt przesylki z USA (gosc ktory oferuje Merlina mieszka
w Phoenix, AZ w USA.

Z gory dziekuje za sugestie

Z pOSdrowieniami
Grzegorz Jagła - "Sneer"