Re: Lagi

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 07:24:14 MET DST

On Mon, 29 May 2000 22:11:15 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Mam ostatni opewien problem z Tepsa i ISDNem w Warszawie - po paru minutach na
>sieci, dostaje ogromnego laga, ktory przechodzi po dluzszym czasie - nic kompletnie
>nie ma lacznosci z Inetem... I zastanawiam sie, czy to kwestia Tepsy, czy mojego OS/2...
>Czy jest jakis sposob, zeby to sprawdzic

Obawiam się, że Tepsy. Ja mam od 3 tygodni problemy z zalogowaniem się do sieci.
Walczę z POLPAKIEM i z wczorajszej potyczki wynikło, że problemy zaczęły się
po wymianie sprzętu realizującego dostęp pod numerem 0202422. Dzisiaj będę
wojował dalej.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40