Re: Czy kiedys przestaniemy mowic o smierci OS/2?

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Thu 25 May 2000 - 16:42:26 MET DST

On czw, 25 maj 2000, you wrote:

> Ty to wiesz, ja to wiem, My to wiemy. Ale to moze byc bardzo dobre
> zagranie polityczne. Gosc slyszy nazwe OS/2, bo media mowia o smierci

OS-a i dlatego w ogóle się tym nie zajmuje, bo szkoda mu czasu.

Dyskusja o konsekwencjach "Strategy" mają wcale duzy sens, z pewnoscia większy
niz podobne dotad, bo wyraznie widac, ze to juz koniec. Po takiej publikacji
nikt juz OS-a nie kupi, bo po co. Po prostu warto sie powoli zaczac zastanawiac
co dalej.

Na razie moze nie ma duzego pospiechu, jest ODIN (teraz to jak
znalazl!), tylko niedlugo jego zakres trzeba bedzie rozszerzyc o
latanie systemu itp. - jesli w ogole plany na przyszlosc z OS-em brac
powaznie. Z drugiej strony grono uzytkownikow OS-a jest chyba niezbyt liczne
(podejrzewam, ze entuzjastow Amigi jest wiecej) i szybko spadnie, jezeli system
nie bedzie nadazal za rozwojem technologii.
Zostawic ten temat, to w zasadzie pozwolic, zeby wszystko sie samo jakos
ulozylo, a wcale nie trudno przewidziec jak sie ulozy. No chyba, ze IBM zmieni
plany.

JG