Re: Czy kiedys przestaniemy mowic o smierci OS/2?

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 10:39:15 MET DST

[ciach po calosci]
Ty to wiesz, ja to wiem, My to wiemy. Ale to moze byc bardzo dobre
zagranie polityczne. Gosc slyszy nazwe OS/2, bo media mowia o smierci
- 0 wydatkow na reklame, 0 konfliktow z MS (no przeciez umiaraja - dla
MS dobrze). I taki gosc sprawdza, co tak naprawde stracil nie slyszac
o tym wiecej ("gosc" nie jest niestety standardowy - musi byc
swiadomym uzytkownikiem) I tu zaskoczenie - system chyba nie umiera,
co gorsza idzie jakos tam do przodu. Gosc zaczyna myslec... hmm..
wersja moze troche naciagana, ale czy naprawde abolutnie nierealna?

mpc