FTP server - PILNE !!!

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 11:26:44 MET DST

Witam, wiem że kiedyś ktoś zachwalał ftp server 0.8. Chciałbym się dowiedzieć
jak to skonfigurować. Konkretnie to mam kilka pytań:

- Czy da się ograniczyć ilość loginów na tego samego usera,
- czy można ustawić ograniczenia w przepustowości
- czy ma wznawianie połączeń
- czy można stworzyć logiczną strukturę katalogów (jedno drzewo obejmujące np.
różne dyski)
- no i dlaczego niby miałby być lepszy od innych
- czy są jakieś inne serwery (poza systemowym oczywiście)

Pytam o to wszystko bo od jakiegoś czasu mam serwer na OS/2 w sieci zdominowanej
przez Windę i właśnie odkryłem, że tylko mój serwer nie obsługuje wznawiania :((
WSTYD !!!

pOSdrawiam

Dominik Czechowski