Re: propozycja niepotrzebna

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 20:41:40 MET DST

On Mon, 22 May 2000 16:53:48 +0200 (MET DST), Jan Gromadzki wrote:

>Ciekawe kto?

Nie mam pojecia, ale to chyba nieistotne :)

>No co , taka firma jak Corel musi by dochodowa, co do p atno ci - nie wiem.

A istnieja firmy, ktore nie musza byc dochodowe?

>To teza bardzo kontrowersyjna i pewnie, eby osi gn w tej dyskusji jasno ,
>trzeba okre li , co znaczy "d enie do windy". Mnie si osobi cie nie wydaje,
> eby ktokolwiek d y do stworzenia nowej windy, a je li masz na my li
>rozwijanie przyjaznych dla u ytkownika GUI i to budzi Tw j op r, to czemu z
>odraz m wisz o TeXie? (nb. jest do tego graficzny interfejs - to si chyba
>LaTeX nazywa).

Dazeniem do windy nazywam prerost formy nad troscia - gdzie priorytetem jest
zewnetrzna "maska" produktu, a nie jego solidna podstawa dzialania. TO tak jak z
mlekiem - ladne opakowanie a w srodku woda. Wole juz sie napic z torebki, bylebylo
dobre. Wiekszosc niestety predzej kupi to w ladnym opakowaniu.

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: : 1d 2h 43m 12s 625ms (en).