Re: propozycja niepotrzebna

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 22 May 2000 - 16:47:30 MET DST

On pią, 19 maj 2000, you wrote:
> On Fri, 19 May 2000 18:09:37 +0200 (MET DST), Jan Gromadzki wrote:

> Coz, ale Winem zajal sie Corel... Byc moze Odinem tez sie ktos zajmie...

Ciekawe kto?

> A corel wine to
> juz tylko krok od komerchy... No i tak sie zrobi ze wszystkim. (czy bind juz jest platny, tak
> jak zapowiadano?)

No coż, taka firma jak Corel musi być dochodowa, co do płatności - nie wiem.

> downgrade'a. A jezeli mowimy o inicjatywach free, to one daza do windy i to juz tex nie
> jest.

To teza bardzo kontrowersyjna i pewnie, żeby osiągnąć w tej dyskusji jasność,
trzeba określić, co znaczy "dążenie do windy". Mnie się osobiście nie wydaje,
żeby ktokolwiek dążył do stworzenia nowej windy, a jeśli masz na myśli
rozwijanie przyjaznych dla użytkownika GUI i to budzi Twój opór, to czemu z
odrazą mówisz o TeXie? (nb. jest do tego graficzny interfejs - to się chyba
LaTeX nazywa).

JG