Re: HIS pod os/2 4.0 pl ??

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 22:49:52 MET DST

Grzegorz Szyszlo napisał(a):

> wiesz co? bez przesady. zas malo prawdopodobne by wszycy naraz
> siedzieli.
> zawsze mozna pogrzebac po sieci godzine pozniej, zas newsy, www i ftp
> cache, smtp server, lokalny serwer do komunikacji wewnatrz grupy
> mozna zorganizowac na maszynie bramkujacej dostep do hisa. wiem ze to
> dodatkowy koszt ale warto. oplata duzo nizsza, zas prawdopodobienstwo
> zapchania lacza jest zadno. w koncu mozna sciagac dlugie pliki gdzies
> w srodku nocy :) w dzien nie ma takiej potrzeby, a to zadanie tez mozna
> zlecic maszynie bramkujacej.

Powiem wiecej, na takiej przepustowosci bez problemu moze siedziec
kilkadziesat osob i czuc sie jakby kazdy mial modem 33600. Wiem z
doswiadczenia (wprawdzie nie z HIS ale warunki podobne). Jeden warunek -
po drugies stronie drutu ze 115kbs nie moze byc "kichy", musi tam byc
szybko. A juz z lokalym cache gdzies w sieci LAN zupelnie nie ma co
nazekac.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */