Re: HIS pod os/2 4.0 pl ??

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 15:46:31 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> No tak, ale wewnetrzny lan na 115... :/

wiesz co? bez przesady. zas malo prawdopodobne by wszycy naraz
siedzieli.
zawsze mozna pogrzebac po sieci godzine pozniej, zas newsy, www i ftp
cache, smtp server, lokalny serwer do komunikacji wewnatrz grupy
mozna zorganizowac na maszynie bramkujacej dostep do hisa. wiem ze to
dodatkowy koszt ale warto. oplata duzo nizsza, zas prawdopodobienstwo
zapchania lacza jest zadno. w koncu mozna sciagac dlugie pliki gdzies
w srodku nocy :) w dzien nie ma takiej potrzeby, a to zadanie tez mozna
zlecic maszynie bramkujacej.