Dziwne partycje

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 12:55:14 MET DST

Witam wszystkich
Mam dziwny problem. W swoim komputerze mam dwa dyski twarde: 8 GB i 1 GB. Na
mniejszym mam jedną partycję HPFS z OS/2 Warp 3, natomiast większy dysk jest
następujący (od początku dysku do końca): 3 GB Fat 32 systemowy z Win 95, 4
GB Fat 32, Boot Manager i 1 GB Fat 32. Mój problem jest taki, że tą ostatnią
partycję na dużym dysku zrobiłem sobie Partition Magic-kiem. Po włączeniu
komputera pod Win 95 duży dysk (małego nie widać) widzę następująco: C: 3GB,
D: 4GB , E:, który "nie istnieje", jak pokazuje mi Eksplorator Windows i F:
1GB. Czy możliwe jest, że Windows stara się zobaczyć partycję Boot Managera,
ale mu to nie wychodzi? W zasadzie nie przeszkadza mi to, ale może być dość
irytujące.