Re: instalacja peer i problemy

Autor: Jan R. Plucinski (janrpluc_at_talex.com.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 11:25:55 MET DST

To z numerami adapterów już zauważyłem. Mam nadzieję, że inny numer dotyczy
tej samej karty
sieciowej. Ale problem jest prostszy: nagle przestał działać instalator
sieci. Niby pokazuje okna z opcjami, pokzauje, że ma zainstalowane tcpip,
klienta plików i drukarek, a jak wybiorę ponownie klienta peer i skonfiguruję
potem co trzeba, przechodzi do kopiowania, restartuje i instaluje - i wtedy
wywala się peerinst.pgm. Pokazuje konflikt adresów pamięci. I tego nie
rozumiem, bo przecież sieć była zainstalowana i działała, a teraz nie chce...

Z poważaniem

Jan