Re: instalacja peer i problemy

Autor: Wojciech Smagowicz (wojtek_at_cyber.olnet.com.pl)
Data: Mon 08 May 2000 - 10:33:16 MET DST

"Jan R. Plucinski" napisał(a):
> Witam!
> Zachciało mi się współpracy z NT 4.0, chciałem się pochwalić OS/2
> Merlinem.
> Ale cóż: sieć TCPIP
> nie pokazała mi swych zasobów... Drukować tyż nie mogłem... Poradził mi
> pewien mądry, by dodać protokół Netbios by TCPIP. Spóbowałem.

Protokół NetBIOS over TCP/IP musi mieć inny numer adaptera sieciowego
POLECAM: tytuł mówi sam za siebie :-))

Surviving with OS/2 Warp in a sea of Windows
http://www.flash.net/~roknrob/sea.htm

Setting Up OS/2 Peer-to-Peer Networking and Coexistence of Warp & NT
Machines on the MITNet
http://www.mit.edu/activities/os2/peer/WARPPEER.HTM

Handy hints for OS/2 Users (TCP/IP LAN)
http://os2.ami.com.au/os2/OS2/

Linki są zaczerpnięte ze strony: "OS/2 dla początkujących"
http://www.pg.gda.pl/~mw/

--
                                     Wojciech Smagowicz
                                     wojtek_at_cyber.olnet.com.pl