Re: propozycja niepotrzebna

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_ii.pl)
Data: Sat 06 May 2000 - 11:50:26 MET DST

On Fri, 5 May 2000 18:33:25 +0200 (MET DST), michal koslinski wrote:

>dlatego mam mieszane uczucia gdy czytam wywody na tej liscie na temat
>alternatyw, alternatywy. os/2 byl i do poki bedzie supportowany, bedzie
>najpowazniejszym konkurentem windy, nawet pomino to, ze uzytkownikow ma
>znaniej mniej niz linuxy. a to dla tego, ze stoi za nim firma,
>kt. moglaby, ale nie chce pakowac sie w ryzykowny interes. lepiej czekac.

Zgadzam się z przedmówcą. Mowa jest o alternatywach, a ja chciałbym pokazać
jeszcze jeden aspekt sprawy dlaczego ludzie przywiązują się do Windows. Wiedzą że
jak kupią nowy sprzęt to będzie on w pełni wykorzystany. Zauważcie, że chyba każdy z
nas miał przez długie lata problem jaki sprzęt kupić aby działał. Większość
alternatywnych systemów ma kłopot z driverami. Lecz mimo wszystko OS/2 i Linux
wychodzą na tym polu bardzo dobrze. A z dnia na dzień, wraz z nowymi wersjami beta
SDD nie będzie problemu z kartami graficznymi. Poza tym nie będzie trzeba kupować
SDD ponieważ IBM zatroszczył się o klienta i kupił licencje..
Dlatego tak jak kozzy, ja też poczekam.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 2h 26m 27s 539ms (en).