Re: propozycja niepotrzebna

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 11:25:25 MET DST

On Fri, 5 May 2000 10:17:26 +0200 (MET DST), Jan Gromadzki wrote:

>[...] No, cena jest zaporowa. Pozostaje miec nadzieje, ze w ciagu
>najblizszych 2 lat BeOS obrosnie w pozyteczne aplikacje i ustabilizuje
>swoja pozycje jako niedrogi system dla PC. A moze rzeczywiscie powstanie FreeOS
>(patrz: http://redrival.com/mohits/freeos/).

Pewnie znowu rozpetam glupawa dyskusje ;) BeOS nie obrosnie, bo nie ma zadnego
powodu, zeby obrosl. Moze co najwyzej przyjsc na kilka miesiecy na niego moda. A co
do FreeOSa - to jest pewna szansa. Ja jednak uwazam, ze system zyskujac klientele
albo sie sam komercjalizuje, albo musi sie skomercjalizowac - jak Linux. Wiec tak czy
inaczej, kazdy powroci do jakiejs duzej firmy :)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne system maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: : 1d 19h 22m 33s 39ms (en).