Re: OS/2 Warp 5.0

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 19:05:15 MET DST

Przemyslaw Dobrowolski wrote:

[cut]
> Software Choice (kosztuje około 250 zielonych)

widze ze marketing robi wszystko by nie sprzedawac os/2.

[cut]
> Teraz słychać że nie będzie darmowych uaktualnień.

no tak. marketing daje kolejna plame. ale w ibm to nie nowosc.

> Jako miłośnik systemu OS/2 szczerze wątpię w to, że system którego bardzo cenię,
> jeszcze kiedyś będzie miał swojego następcę.

niestety masz racje. przy takim supporcie, slono platnym a oddatkowo
ograniczonym
czasowo, skutecznie odstrasza cale rzesze uzytkownikow. a ci z mila
checia
przesiada sie na linuxa. ibmowi chyba wlasnie o to chodzi.

np. w os/2 jedna rzecz jest dla mnie potwornie uciazliwa. otoz kernel
bardzo slabo sobie radzi, jesli pojawi sie kilka procesow ktore
zagarniaja
procesor na maxa. linux (i wogole unixy) radza sobie w takiej sytuacji
wysmienicie, os/2 niestety cienko beka. tak jest przynajmniej z warp4
ktorego uzywam, zaden fix nie rozwiazuje problemu. bylo to powodem
dlaczego musialem zrezygnowac z os/2 na rzecz linuxa bym mogl tworzyc
serwery aplikacji i dostep terminalowy. no coz. ibm jest zbyt wielkim
molochem by byl w stanie zareagowac na jakiekolwiek sugestie z zewnatrz.
a ja sie zastanawiam czy kiedykolwiek kupie cos od IBM, bo jak wiadomo
malo popularny software po prostu musi byc piekielnie drogi, a w dodatku
nie wiem kiedy urwie sie support.