Re: System operacyjny OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 25 Apr 2000 - 19:07:59 MET DST

On Tue, 25 Apr 2000 18:03:32 +0200 (MET DST), Grzegorz Szyszlo wrote:
>btw. wiem ze "rozdawanie" os/2 jak tez innego platnego softwareu jest
>przestepstwem, a tak bardzo bym chcial by troche osob mialo mozliwosc
>zapoznania sie z tym fajnym systemem. co mozemy zrobic? namowimy
>kogos z bylego CCCP by na swoich hostach udostepniali stosowny soft?
>tam kradziez oprogramowania jest prawdopodobnie legalna, tak jak to
>niegdys
>bylo u nas. ma ktos inne propozycje?

Tzn. ja ogolnie uwazam, ze lepiej zeby ktos mial soft jak OS/2 kradziony, niz nie mail w
ogole. Nie oszukujmy sie, rynek piracki tez rynek, i spiracone OeSy tez by OeSowi
pomogly :) Sam bym podal tym biedakom adres jakiegos serwera, gdybym jakis
aktualny znal... ;)

Oczywiscie, lepiej, zeby ktos kupil OeSa, niz go ukradl (sam mam oryginalnego Warpa
4, 2xWarp3 i Warp connect :) ale lepiej zeby go ukradl, niz go nie mial :) - nikt na tym nie
traci (w takiej sytuacji, w jakiej jest OS/2) a mozna tylko zyskac...

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne system maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: : 0d 5h 30m 59s 523ms (en).