Nowy mail serwer na teamie

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 22:06:00 MET DST

Czesc.

Wlasnie zrobilem upgrade SMTP i POP serwera na teamie
z Weasel 0.85 do Weasel 0.91 . Ma on obiecujace wlasciwosci :)
Na razie z nich nie bede korzystal, powiedzcie czy z nowa wersja
sa nadal problemy. Z tego co mi pisal LWP, w poprzedniej wersji podczas
sciagania dlugich listow, transfer sie przytykal. Mam nadzieje
ze w nowej wersji tego problemu nie ma.

btw. jesli ktos narzeka na spamy, prosze o info na priva
lub od biedy na grupe. wstawie stosownego filtra (pojawily sie
do tego mozliwosci, banowanie hostow przez konfig oraz
mozliwosc sprawdzania poczty przychodzacej skryptem).

teraz zabieram sie za nowego ftp serwera :)