Nie moge zreinstalowac systemu :(

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 22:27:33 MET DST

Po padzie systemu probuje go zreinstalowac. Niestety nie udaje mi sie instalacja sieci

OCzywiscie partycja systemowa jest sformatowana...

Sprawa przedstawia sie finalnie tak (po wielu wczesniejszych probach, ale teraz
zaczlem znow od poczatku - od sformatowania partycji itp.):

Instaluje sie system normalnie. Wyieram do instalacji File and Print i TCP/IP. Kiedy
zaczyna instalowac File and print, wywala sie na sharing violation w MMPMIN.dll, po
czym stwierdza ze byl blad instalacji w Network Adapters and Services, nr 1... I ze
zshutdownuje system.

JAk znowu instaluje siec, tym razem z palca, to wywala po prostu blad instalacji, tym
razem 1600... Jestem calyglupi. nie mam pojecia o co chodzi.. ratujcie :(

(aha, prosilbym o odpowiedzi na liste, bo do maial mam na razie zredukowany dostep
:(

Lech Wiktor Piotrowski