Re: Karta sieciowa

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 17:36:28 MET DST

Artur Alinowski wrote:

> Bry.
> Musze szybko zainstalowac karte sieciową w Warpie4. Niestety jedyne co
> mam pod reka to karta ISA znamienitej firmy "No name" ;-), oczywiscie
> bez driverow do OSa. W windach była instalowana jako NE2000 compatible i
> działała całkiem sprawnie. Jaki wybrac typ karty w MPTS-ie bo nie widze
> tam nic w rodzaju uniwersalnego drivera typu wlasnie NE2000.

Za to jest "Eagle Technology NE2000 +" czy cos takiego.
Niestety wg. mnie ten driver jest z deka kopniety, bo na mojej noname
2000
nie chcial dzialac. za to dzialal sciagniety z sunsite (tam jest mirror
hobbesa) driver wc2000 . smieszna nazwa :) ale dziala, mimo ze
jest przeznaczony dla os/2 2.1 a ja uzywam go z 3.0 oraz z 4.0 .
przede wszystkim z tym driverem komputer mi sie nie wieszal jesli
mialem duzo transmisji po sieci (np. jak odpalilem sobie anonymousowy
serwer ftp, i lampka od sieci nie miala kiedy zgasnac:)

> A przy okazji jak wrazenia po fixowaniu 13? Sadzac po zagranicznych
> listach z placzem na temat Trapow wszelakiego typu ja chyba jestem
> wyjatkiem, wszystko poszło gładko i wszystko działa (za wyjatkiem
> Theseusa - ktory po podmianie na nowszy tez ruszył). ;-)

ja sie boje zainstalowac. zreszta i tak nie mam na to czasu, a w kolejce
czeka mi coraz wiecej zadan :(((