Karta sieciowa

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 15:35:40 MET DST

Bry.
Musze szybko zainstalowac karte sieciową w Warpie4. Niestety jedyne co
mam pod reka to karta ISA znamienitej firmy "No name" ;-), oczywiscie
bez driverow do OSa. W windach była instalowana jako NE2000 compatible i
działała całkiem sprawnie. Jaki wybrac typ karty w MPTS-ie bo nie widze
tam nic w rodzaju uniwersalnego drivera typu wlasnie NE2000.
A przy okazji jak wrazenia po fixowaniu 13? Sadzac po zagranicznych
listach z placzem na temat Trapow wszelakiego typu ja chyba jestem
wyjatkiem, wszystko poszło gładko i wszystko działa (za wyjatkiem
Theseusa - ktory po podmianie na nowszy tez ruszył). ;-)

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl