Re: OS2 i 2 problemy

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 09:16:06 MET DST

On pią, 07 kwi 2000, you wrote:
> Mam 2 problemy z moim OS/2:
> 1) Nie mogę zainstalować FP 13:
> Instaluję Fix Packa 13 dokładnie wg. instrukcji na Tech/2 (z dysku z
> użyciem FastKick)
> pi starcie uaktualnienia wypisuje komunikat Error openieng or creating
> archive file.
> Wydaje mi się, że za ten błąd jestem sam dopowiedzialny: Po instalacji
> FP12 wywaliłem zawartość katalogu c:\fix_backup, do którego odwołuje się
> FastKick. Czy jest jakiś sposób na obejście tego problemu poza
> reinstalacją OS-a lub pozostaniem przy aktualnym stanie po wieczne
> [...]
 skoro skasowałeś archiwa po poprzednim fixie, to trzeba też usunąć logi, w
których zapisane jest poprzednie fixowanie - znajdują się one w katalogach
/OS2/Install i ewentualnie /MMOS2/install. Inaczej programowi serwisującemu nie
zgadza się stan faktyczny na dysku z zapisami systemowymi i dlatego zgłasza
błąd. Tak zresztą radzi instrukcja w readme1st.

J.G.