OS2 i 2 problemy

Autor: Wojciech Smagowicz (wojtek_at_cyber.olnet.com.pl)
Data: Fri 07 Apr 2000 - 18:45:34 MET DST

Mam 2 problemy z moim OS/2:
1) Nie mogę zainstalować FP 13:
Instaluję Fix Packa 13 dokładnie wg. instrukcji na Tech/2 (z dysku z
użyciem FastKick)
pi starcie uaktualnienia wypisuje komunikat Error openieng or creating
archive file.
Wydaje mi się, że za ten błąd jestem sam dopowiedzialny: Po instalacji
FP12 wywaliłem zawartość katalogu c:\fix_backup, do którego odwołuje się
FastKick. Czy jest jakiś sposób na obejście tego problemu poza
reinstalacją OS-a lub pozostaniem przy aktualnym stanie po wieczne
czasy??

2) Nie drukuje drukarka podłączona do komputera.
W ramach reorganizacji dostała mi się drukarka HP510.
Zgodnie z zasadami zainstalowałem - przy okazji używając nowego drivera
OMNI - z IBM-a
i... efekt jest taki z programu mogę drukować, w Job Icon View króciutko
to co ma być wydrukowane miga i tyle - drukarka nie dostaje niczego
:-((( - za to mogę drukować na innej drukarce - w sieci.

--
                                     Wojciech Smagowicz
                                     wojtek_at_cyber.olnet.com.pl