RATUNKU! czyli TRAP 000e

Autor: Jakub Gołąb (olorin_at_imladris.denied.cx)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 20:49:22 MET DST

Hej,

Czy ktoś się spotkał z czymś takim:

2 maszyny różne jak dzień od nocy, na obu chodzi(ł?) Warp 4UK + FP9.
Kilka dni temu jedna padła. Objawy: reboot, 5-10 minut podziała, reboot
etc. ( ma ustawione REIPL=ON, jak wyłączyłem jest TRAP 000e ).
Pomyślałem: zdarza się, w końcu chodzi od 4 miesięcy 24/7, różne rzeczy
się dzieją...
Ale to nie koniec - następnego dnia identyczna sytuacja z 2 maszyną -
5-10 min. pracy i TRAP 000e. Jedyny wspólny mianownik to Warp 4 + FP9;
na obu są zainstalowane całkowicie różne aplikacje.

Pomóżcie, co tu jest grane? Nie uśmiecha mi się ponowna instalacja
systemu na maszynie nr 2 ( Na nr 1 musiałem to zrobić - chodzi na nim
gateway (NAT), poczta, ftp i co tam jeszcze - nie może mieć przestojów,
bo poczta nie tylko moja )

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie

Kuba
olorin_at_imladris.denied.cx