poprawka: \con\con..

Autor: Piotr Grzybowski (orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 20:37:49 MET DST

czolem!

 Tak, jesli urzywacie winsyfa Not Today, to zeczywiscie moze nie
dzialac.. bo do tego nie mam dostepu, wiec nie probowalem..
 Na pracowni(syf) fizycznej II (okropny syf) maja tylko windoze 95 lub 98
(nie wiem dokladnie czemu, bo chyba nie ma takiego experymentu na ktorym
by ten gnuj chodzil) i tam to zostalo gruntownie przetestowane, dodane do
bookmarkow i na "start up". Dziala bez pudla. Jesli ktos naprawde probowal
na 98/95 (syf/syf-3) i nie dziala, to niech mi napisze, to by bylo dziwne.
 Przepraszam tych ktorym zrobilem nadizeje na wywalanie ta metoda nt, tam
widocznie trzeba zastosowac inny tekst na stornie :-).

pg

Piotr Grzybowski merlin_at_asua.org.pl
irc: Narsil(IRCnet), openpm(EFnet)
Asu'a member http://www.asua.org.pl