Re: cos nie prawdopodobnego... (czyt. normalka..)

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Tue 04 Apr 2000 - 09:30:06 MET DST

> Mysle ze Twoje podejrzenia ida w slusznym kierunku --> NT4.0 WS
No to fakt - mi tez sie jej nie udalo wylozyc. Ale poczekamy ...
bedzie W2k niby nastepne nt to zobaczymy :)

> Nie widze efektow dzialaniu kodu ktory zareklamowal mi Piotr Grzybowski.
> Gdyby nie ten moj WINmodem (tani) oraz WINtablet (jak obok) oraz
> WINaplikacje (kogo za to przeklinac ?) to juz dawno na dysku krolowal by
>Winkoderow .. :) Rozmawialem ostatnio z jednym takim. I ten mnie
mowi, ze on uwielbia pisac pod winde bo ... nigdy niewiadomo co z tego
wyniknie

> jedyny porzadny system operacyjny /2.
chyba powinno byc "jedyny system operacyjny" /2 :)

Znam ten bol .. KOMUS SIE W KONCU UDALO URUCHOMIC STARCRAFTA I
CIVILIZATION: CALL TO POWER ??????