Re: cos nie prawdopodobnego... (czyt. normalka..)

Autor: Robert Grzyb (grzybr_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 23:04:36 MET DST

Marcin P. Ciaszczyk <mpc_at_chzgoda.pl> wrote:

> hmm - mi sie udalo wywalic pare szkap i exploderow. moze wystarczy jak
> zrobisz jednen zestaw ? to w liscie to byla zdublowana strona

Probowalem pojedynczo - efekt ten sam czyli zaden - podjalem taka
probe poniewaz ciekawie wyglada kod, jakby HTML probowal stworzyc
obrazek danymi "pipe'nietymi" z konsoli - moze jakis Guru czyta ta liste
i nam o tym napisze

> jaka winda ???

Mysle ze Twoje podejrzenia ida w slusznym kierunku --> NT4.0 WS

> W czym - w tym, ze mozesz wywalic winde ? ja tez nie ..

Nie widze efektow dzialaniu kodu ktory zareklamowal mi Piotr Grzybowski.
Gdyby nie ten moj WINmodem (tani) oraz WINtablet (jak obok) oraz
WINaplikacje (kogo za to przeklinac ?) to juz dawno na dysku krolowal by
jedyny porzadny system operacyjny /2.

Pozdrawiam,
Robert G.
The day Microsoft makes something that doesn't _suck_
is probably the day they start making vacuum cleaners.