Re: Dziwa, dziwowiska z matroxem

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 23:48:20 MET DST

On Wed, 29 Mar 2000 21:47:50 +0200 (MET DST), Wojciech Smagowicz wrote:

>Czy upgradeowa es rˇwnie BIOS-a karty ??? (dla niewtajeminczonych
>matroxy maj tak mo liwosŠ)

Tak, najswiezsza wersja jest.

>Na jakim etapie PADAú?? Czy startu p yty czy OS-a

Start OeSa - wtedy, kiedy powinien wstac PMShell
>Monitor NIE !!!! on nie wp ywa na zawieszenie siŕ kursora !!!!
>Jeszcze raz sprawd czy aktualizowa es BIOS-a karty graficznej !!!
>Mo e te pomˇc nowy BIOS p yty g ˇwnej - to, e masz j od 3 dni nie
>swiadczy ze producent wstawi najnowszego BIOS-a (jak mia zapas
>starych), a poza tym ile ta p yta le a a u hurtownikˇw i sprzedawcˇw?
>Czasem s takie pary p yta/karta, ktˇre nie bŕd pracowa y bo nie i
>koniec.

A jednak chyba monitor... Wraz z przejsciem SDD od etapu - cos nie tak z paleta, do
etapu "czarny ekran" zdaje sie poszlo DCC - to chyba jest przyczyna. PRzedtem w
testach ono dzialalo, dzisiaj sprobowalem - nie dziala... Mam hipoteze, ze ruszanie
karty w slocie w cale nic do karty a ni do plyty nie mialo, tylko byla tez poruszana
wtyczka - czyli cos do monitora.. Ale z drugiej strony, wtyczxka wyglada OK...

Nicto, musze sprawdzac z innym monitorem. Dzieki za pomoc :)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne system maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My OS/2 system uptime is: : 0d 2h 13m 02s 531ms (en).