Re: Praca dyplomowa

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 18:04:07 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> temat tej pracy. Ze wzgledu na moje zainteresowanie system os/2 chce by byla to
> praca zwiazana z tym system. Prosilbym szanawnych grupowiczow o przyklady
> tematow zwiazanych z tym systemem.Np cos zwiazane z internetem, bezpieczenstwem
> danych, integracja systemow operacyjnych, technologia komputera NetPC.
> >
> Moze zarzadzanie urzadzeniami domowymi za pomoca OS/2? Chociaz nie wiem, czy to
> podchodzi...

ja bym tam probowal opisac jak jest zrobiona integracja desktopu
z internetem, oraz na czym polega jego "inteligencja". Zrobilbym tez
male porownanie z Active Desktop microsoftu, i wskazalbym na
to jak bardzo do przodu jest technologia w warp4, mimo tego ze na rynku
istnieje od dosyc dawna. wskazalbym tez na metody przenoszenia
aplikacji z systemow unixowych na os/2, problemy, ulatwienia,
kompatybilnosc.
oczywiscie napisalbym takze cos o wielozadaniowosci :)
a po wstepie pasowaloby opisac rodzne systemow os/2 wogole i jakies
ogolne charakterystyki. byloby z tego jakies 80stron maczkiem bez lania
wody.