Re: Flash/2

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 10:34:52 MET

> I Windows ze swoim DOCem i XLSami, i IBM ze swoim Windows. Otwórzmy się!
> Idzie nowe! :(
>
> Napisałbyś to co powyżej gdyby nie Flash/2? Hę? :)

Kurde ... rozumiem, ze pracujesz w dosie 3.30 piszac ten tekst edlinem
i wysylajac telnetem, po recznym zestawieniu polaczenia z siecia?
Przeciez nikt ci nie kaze uzywac flasha, myszy, kolorowego monitora,
komputera ...
Na pewno nie przesiade sie na winde, zeby dystrybuowac pliki w
formacie excela czy worda (rozumiem, ze to miales na mysli piszac
rozszerzenie ".doc" ?) ale jezeli moge sobie ogladnac ladnie zrobiona
prezentacje to dlaczego mam nie ogladac ? Nie bylo flasha i nic sie
nie dzialo. O co teraz chodzi?