Re: Flash/2

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 10:05:22 MET

On Mon, 20 Mar 2000 20:49:19 +0100 (MET), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Oto odpowiedź starego OeSowca. Wiem że wystarcza Lynx do oglądania stron. Lubię
> tak, lecz lubię jak mi coś pstryka, coś lata itd... Sprubój. Nie można zatzrymać czasu
> kiedy format HTML był wiążący. Zobacz co się zaczęło dziać - tego się nie da
> zatrzymać. Jeśli zatrzymasz. Zatrzymałbyś tylko OS/2 w miejscu, co oznaczałoby
> konicec naszego systemu, a tak, jesteśmy nadal w czołówce...
>
> Reasumując: Dobrze, że jest flash.

Hi,

I Windows ze swoim DOCem i XLSami, i IBM ze swoim Windows. Otwórzmy się!
Idzie nowe! :(

Napisałbyś to co powyżej gdyby nie Flash/2? Hę? :)

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

E-mail ... warpman_at_priv5.onet.pl, warpman_at_poczta.fm
Warpowisko/2 CD-ROM ... http://www.republika.pl/warpman
SETI_at_Home - 71 WUs done .... http://www.setiathome.pl
PGP Public Key w zamian za list z Subject = 'Req PGP Key'